Dagens händelser


Torsdag ja.
En helt underbar torsdag. Dagen började tidigt. Steg upp klockan 6. Hade nämligen körlektion klockan 8. Man blev ju lagom glad när man tittade ut och såg de glashala vägarna och de snöfyllda vägkanterna. Men lektionen gick helt okej. Helt okej är ju dock inte okej innan en uppkörning. Körde därför en lektion till som gick perfekt.

Jag kom 25 minuter för tidigt till Vägvärket. Så jag hade 25 minuter på mig att sitta och vara asnervös. Det var nog bra för nästan all nervositet släppte när det väl var dags att köra. Jag fick kolla däcken som säkerhetskontroll. Typ det enklaste någonsin. Tack för det! Det var nämligen den jag hade varit mest nervös för. Sedan flöt det bara på. Vi kom tillbaka till Vägverket igen. Just då var jag visserligen övertygad om att han skulle kugga mig. Han slutade nämligen titta på mig halvvägs och började typ smsa i bilen. Men nej, istället blir det "Jaha, då godkänner jag dig då." Så jäkla najs!

Efter det råkade jag stöta på Elin och Malin på Åhlens. Vi gick och käkade på Donken. Sedan cyklade jag hem och drog sedan in en stund till Madde. Efter det blev det in till stan igen och fika med Nils. Trevligt det. Hem sen igen och fira körkortet med mamma (=äta pizza). Ja, och nu sitter jag här. Händelserik dag.

Bara för att jag gillar bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0