Gamla bilder från -91/-92


Scanner är en bra uppfinning. Och alla vet ju att man är sötast när man är liten. Här kommer därför lite bilder från mitt första år i livet.

Några dagar gammal. Ska åka hem från BB.



Med mormor och morfar.



Det här är min favoritbild på mig själv någonsin.



Med pappa. Jag gillade att vara naken redan då.



Någon gång runt jul -91.



Jag äter fil, helt själv.



Jag gillade blommor redan då också.



Liten lucia.



Min morbror hade världens gulligaste kattungar som jag älskade...



...tror kanske inte att de älskade mig lika mycket. Jag var dessutom livrädd för mamma katt.


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad gulliga bilder .. :D

2009-12-13 @ 13:02:20
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0