I decide


Min blogg. Jag bestämmer. Jag älskar meningslösa inlägg. Så här har ni ett.

Har haft extremt tråkigt idag. Har därför haft tid att tänka, vilket jag inte alltid har ju. Det finns ord som är finare än andra. Här har ni därför min lista på favoritord:

- överanalysera. Långt, tjusigt och med en fin innebörd. Vi älskar att göra det.

- drygt. Funkar i alla sammanhang.

- sjukt. Ska användas tillsammans med olika adjektiv. Till exempel "sjukt söt", "sjukt jobbigt" osv. Det är nog mitt favoritord alla kategorier.

- liksom. Väldigt onödigt ord. Det läggs bara till, oftast i slutet av meningar, utan någon som helst mening.

- typ. Jag är fjortis och jag står för det. Därför slinker typ in ganska ofta.

- "Jag är en stark självständig kvinna som inte behöver någon man som bekräfter mig." Den meningen används flitigt och den stämmer till 0 %.

- eller hur/precis. Används ofta. För ofta.

Sedan kan man kombinera alla orden så blir det ännu finare. "Det är sjukt drygt att överanalysera allt typ. Eller hur, men det är sjukt roligt liksom." Ja, ibland känns det som att man har för mycket fritid. Hoppas alla har ett bra lov, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0