Not the happiest day, but at least I smile :)


Ingen vidare dag idag. Började med att man fick ställa klockan på sjukt tidiga 5:50 för att pappa skulle ta blodprov på mig innan han skulle till jobbet. Självklart vaknade man med svinont i halsen. Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu! Jag har inga vidare blodkärl, så pappa fick sticka mig tre gånger innan det kom något blod. Svaren visade i alla fall på att jag fortfarande att dåliga järnvärden. Så jag kan inte lämna blod nästa vecka som planerat.

Seg dag som vanligt.
Vi får typ bara göra samma saker hela tiden. Börjar bli lite drygt nu. Vi skulle bland annat göra ljusdekorationer. För att fästa ljusen smälter man ståltråd som man sedan för in på undersidan av ljuset. Jag råkade slinta lite grand och körde in ståltråden i fingret istället. Gjorde svinont. Blödde som fan gjorde det också. Slut på plåster var det med, så Pia plåstrade om mig med ett gulligt blått bandage, haha.

Jobbet till kl 18. Träffade Fanny lite snabbt i stan och cyklade sedan hem. Svinkallt var det också. Man kanske inte ska använda leggings i december? Jag kanske borde sluta klaga också? Haha. Får bli en liten klagodag.

Om man får klaga lite till så är pappa och mamma inne i en släktforskningsperiod. Det innebär att datorn är konstant upptagen.

Mitt lilla skadade finger. Gör fortfarande skitont! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0