Nyår snart som sagt

Hur har året 2009 varit för dig? Jävligt kul!
Bättre än förra året? Det får jag nog säga.
Har du träffat några nya vänner? Yeeez.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Har många minnen!
Har du flyttat under år 2009? Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Massor!

Har du druckit alkohol? Haha självklart.
Har du rökt? Ja
Har du kysst en främling? Japp

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? Både jäkligt bra och jäkligt kass.
Har du varit kär? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Nej.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja...
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nepp.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha nej.
Har du varit i slagsmål? Nää.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Har jag säkert. Men inte särskilt mycket.
Isåfall vad? Personligt ;)
Har du skämt ut dig? Hahaha ja.
Har du varit ute en hel natt? Nästan.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? Österäng.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej.
Hatar du någon i din skola? Nej :)
Har du gjort något framsteg? I skolan? Ja, jag har väl ganska bra betyg :)
Har du haft alla rätt på ett prov? Tror jag inte.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ja :D
Har du förlorat en vän? Njae.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej det tror jag inte.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Nej.
Har du många killkompisar? Många och många?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0