Snart nytt år


Nu är det snart ett nytt år, vilket betyder nya möjligheter. Jag ska försöka vara überpositiv. Jag kan nog säga att jag är ganska lycklig. Jag är frisk. Jag har underbara vänner. Ett ganska händelserikt och allmänt mysigt liv. Det finns bara en sak som fattas. Eller en person. Ska försöka att inte tänka på just den personen för tillfället. Jag kan ändå inte göra något åt saken just nu. Det är väl bara att vänta och se.

Så! Nu tänker vi inte mer. Bara handlar. Så mycket enklare. Jag längtar som fan tills imorgon. Ska bli grymt kul.

Jag minns förra nyår som igår. I Åhus var det. Mysig kväll hemma hos Sara. Sedan gick vi ner i hamnen. Man tappade bort alla. Jag, Madde, Andrea och Emelie vinglade runt med skoskav på våra klackar, helt lost i Åhus. Helt flippat. En av de bästa kvällarna någonsin helt ärligt. Den kommer jag aldrig glömma. Fan vad jag var lycklig (och full) den kvällen. Lycklig ska jag vara detta nyåret också. Dock inte full.

Just remember to smile, and everything will be alright :)

Förra nyår! Så klockren. (Maddes bild.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0