Thoughts


Jag har en massa tankar som bubblar i mitt huvud.
Ibland blir det så. Och jag vill bara skriva ner alla, men det går inte. Det skulle bara bli helt rörigt.

Delar med mig av några tankar i alla fall.


1. Det är sjukt störigt när det börjar blippa i datorn och man tror att man ska få ett sms för att en stund senare bli djupt besviken på att det bara var mobilen som sökte täckning.

2. Varför ska det vara ett måste att supa på nyår? Jag är egentligen inte alls rätt person att säga det. Men man kan ju supa vilken dag som helst. Jag tänker absolut inte bli nykterist. Känner bara för att gå lite mot strömmen. En liten detalj är ju även att jag känner för att komma hem imorgon. Jag finner det ganska lustigt att det finns många som tror att jag inte ska klara det. Vadå inte klara det? Jag kan bestämma mig att jag ska supa tills jag däckar och jag kan även bestämma mig för att jag inte ska dricka en droppe.

3. Det funkar inte något vidare att inte tänka på det jag inte skulle tänka på. Jag tänker på det HELA tiden. Jag fattar verkligen inte vad han vill. Veligare människa får man nog leta efter. Jag gav verkligen honom chansen att förklara. Men får jag något svar, nej. Åh. I'm freakin' in love with you... Jag kan inte hjälpa det. Men det är jag verkligen. Jag kan dock inte göra mer än vad jag redan har gjort. Så ska försöka släppa det. Men det är fan inte lätt.

4. Jag är kommit på att jag är datorberoende. Jag kan inte ens slappna av framför en film. Jag får abstinens efter facebook,MSN, Spotify, bloggen... När mamma och pappa släktforskar blir man utan dator i en timme eller två. Jag hade seriöst inte en aning vad jag skulle göra igår när det hände. Jag blev fruktansvärt rastlös. Men vi lever ju i ett datoriserat samhälle. Känns inte riktigt som om man kan göra något åt det. Eller om jag vill göra något åt det.

Resten av tankarna sparar jag för mig själv. Förstår inte de som skriver ut hela sitt liv in i minsta detalj på Internet. Jag vill inte bli för personlig i bloggen. Jag har ju egentligen inte en aning om vilka som läser. Även om jag tror att det är nära vänner kan jag ju faktiskt inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0