Vad har du för värmesystem?


Det har varit en sjukt seg dag idag, men nog pratat om det.
Alltså jag älskar vår kära medarbetare Ola på Växthuset. Han är så jäkla skön.

Ola (40+): "Alltså jag hatar människor som leker vuxna. Jag träffade en man en gång som var så jäkla allvarlig. Där försökte man skämta lite med honom men han rörde inte en min. När han till slut öppnar munnen säger han "Vad har du för värmesystem?" Som om någon bryr sig!"

Ola: "Man borde kunna skämta om allt. En gång satte jag upp en dödsannons på anslagstavlan här på Växthuset. Folk tittade konstigt på den. Till slut var det någon som frågade varför jag hade satt upp den. Läs den sa jag då. Det stod 1903-2006. Längre ner stod det en massa dikter och till sist "Varför?" Vadå varför? Är man född 1903 ska man väl fan redan vara död! Jag skulle kunna ringt till den där människan och berättat varför."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0