Did you ever believe?


Bästa veckodagen
: Nu när det är lov spelar det inte så stor roll, men annars fredag!
Humör: Palla den här dagen.
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Finns väl mycket jag inte äter, föredrar inte direkt fisk i de flesta former, absolut inte suchi, majs, palsternacka...
Kläder just nu: Morgonrock
Musik just nu: Har fastnat för 30 Seconds to Mars för tillfället
Favoritsaft : Brukar inte dricka saft men hallonsaft kanske
Dagens längtan: Linus typ...
Hur många kuddar sover du med:
2
Spelar du nåt instrument: Piano lite sådär halvt
Dagens frisyr: Existerar inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Lite svårdefinierat
Har du några homosexuella vänner: Nej inte direkt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte
Bio eller promenad: Båda är mysigt men säger nog bio
Dagens borde: Ta tag i projektrapporten
Dagens  fundering: Vart jag ska göra av mig själv idag?
Snarkar du? Folk säger det ja
Rädd för insekter? Nej inte direkt
Det här är jag bra på: Festa, ligga i sängen en hel dag, skjuta upp saker
Vad vill du jobba som? Det är en bra fråga. Har för tillfället fått för mig att läsa till socionom
Chips eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Nej, men jag bloggar ju
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Inga tatueringar. Har två hål i varje öra och en ring i sidan av läppen
Hur många syskon har du? Zero
Är du rädd för blod? Nej
Anser du att du är stark? Haha nej, inte fysiskt i alla fall
Röker du? Händer på fest
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe eller te? Kaffe, svart ska det vara
London eller Paris: Skulle vilja besöka båda städerna
Favoritfärg: Rosa och svart I guess
Född: Kristianstad
Nationalitet: Helt svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0