A big deal?


Jag har länge funderat på att pierca mig i läppen.
Tycker det är snyggt! Mina föräldrar är dock inte jättelyckliga över detta, vilket man kan förstå. Nu har jag bestämt mig för att göra det ändå. Jag är 19 år och bestämmer över min egen kropp.

Så nu hatar min mamma mig.
Jag förstör hennes bild av en perfekt baloutfit genom att tillsätta piercing i ansiktet. Jag gör henne sååå besviken och hon kommer aaaaldrig förlåta mig. Men ta det lite lugnt va. En piercing går att ta ut. Det är inte som en tatuering som man har hela livet. Inget att bli megaupprörd över. Detta tänker jag INTE förlora. Ska vara lite rebellisk nu sista året som tonåring. Så watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0