Ge mig fredag nu tack?


Jag har inget vettigt att skriva om.
Det har inte hänt något kul eller tråkigt. Jag längtar bara tills den här skolveckan är över och det är 3:3. Jag längtar faktiskt ihjäl mig för tillfället. GE MIG FREDAG!
I väntan på fredag kan ni alltid få reda på kuliga fakta om mig...

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!


1. Det första du tvättar i duschen?
Håret tror jag

2. Gillar du kaffe?
Absolut!

3. Hur mår du just NU?
Bara bra minus träningsvärk!

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
M

5. Berätta om din senaste dröm.
Brukar inte direkt minnas mina drömmar men den var förmodligen väldigt konstig.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nej, jag skulle nog tröttna på det. Kan nog dessutom inte välja EN favoriträtt!

7. Vad vill du ha just nu?

FREDAG=FEST

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Det har jag nog försökt men tvivlar på att jag har kommit upp i 1000.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Jag bits ;)

10. Använder du smileys?
Ja, jag är extremt smileyberoende

11. Har du träffat någon kändis?
Yeeez! Massa "idoler" ;) och Neverstore <3 och en sur Erik Hassle och en väldigt glad Timo Räisänen och antagligen fler.

12. Gillar du keso?
Jag har aldrig vågat smaka!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Ohh you touched my tralala, ohh my ding ding dong! Eh ja.

14. Hur många länder har du besökt?
Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Grekland, Spanien, Turkiet, Polen och eh räknas Färöarna? 8 då.

15. Är dina föräldrar stränga?
Det händer. Men inte särskilt på senaste tiden faktiskt

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Ett tandemhopp, ja.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nepp!

18. Brukar du hyra film?
Lite då och då! I söndags senast, så inte särskilt längesen.

19. Var kommer du vara på lördag?
Hemma! Släktkalas :)

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

Jag såg det på TV?

22. Vad åt du till lunch?
Någon soppa i skolan. Skulle inte kalla det lunch.

23. Har du lockigt hår?

Nej, ganska spikrakt.

24. När grät du senast?
Var nog ett tag sedan, par veckor?

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Bokstavligt talat ja.

26. Favoritårstid?
Sommaren

27. Vem höll du senast i handen?

Linn?

28. Sover du med TVn på?
Aldrig. Om jag itne råkar somna framför TVn då.

29. Tycker du att du är gammal?
Ja, 18 är en fin ålder.

30. Är du mörkrädd?
Nej :)

31. Gillar du ditt liv just nu?
Ja det är najs! :D

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Haha självklart. Jag saknar vårt badkar :(

33. Har du bra syn?
Haha nej

34. Var är dina föräldrar just nu?
På jobbet

35. Vad har du på dig just nu?
Ljusblå jeans och rosa hoodie med texten "Over And Out".

36. Vad var det senaste du köpte?
Grejer till 3:3!

37. Hatar du mer än 3 personer?
Nejdå :)

38. Använder du sushipinnar?
Jag äter inte sushi och jag äter verkligen inte sushi med pinnar eller någon annan mat heller för del delen. Assvårt ju!

40. Äger du ett vapen?
Floristkniv?

41. Gillar du ditt hår?
Helt okej. Börjar dock tröttna liiite på det.

42. Gillar du dig själv?
Haha gör jag väl

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma tror jag

44. Hur ofta använder du MSN?
Varje dag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0