Vem? Vad? Vilka?


Något som är sådär lite smått läskigt med att blogga är att man inte har en aning vilka som läser.
Jag bloggar ju absolut inte för läsarna utan för att det är roligt. Men det skulle vara kul att veta vilka mina trogna...ca 15 läsare är, haha. Är det samma personer som läser varje dag? Är det någon jag absolut inte känner som läser eller är det bara vänner? Skoj och läskigt på samma gång. Jag försöker att inte vara för personlig. Ibland har man lust att bara få ur sig allt som snurrar runt i huvudet, så då kan det komma ett random inlägg skrivet lite smått i koder. Eller så låter jag bara bli att skriva det. Alla skulle ju i princip kunna läsa det.

I have nothing to prove



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag följer din blogg på bloglovin ;)

2010-02-02 @ 08:36:32
Postat av: Emelie

Jag läser :D:D

2010-02-02 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0