Sammanfattning


Har inte varit på något vidare blogghumör. Så tänkte att jag drar en liten sammanfattning. Haha.

Fredag 1/1

Malin hängde med mig hem på nyår och sov över. Vi låg i sängen länge och gick sedan upp coh käkade "brunch". Efter det blev det Facebook hela dagen ungefär. En stund efter att Malin hade åkt hem tog jag bilen till Mathias. Det är fan inte lätt att hitta i Tollarp. Inte med mitt lokalsinne. Där blev det lite filmkväll med Matte, Malin, Fredrik, Madde och Rasmus. G-Force tittade vi på. Så söt film! Malin färgade även blonda slingor på Matte, haha. Blev inte direkt blont, lite mer guldgult ;)

Marsvinen (inte hamstrarna ;)) i G-Force, sååå söta.



Lördag 2/1

Jag gjorde väl ingenting på dagen. Vid 4 åkte jag in till stan och hyrde film på Hemmakväll. Köpte även godis för 112 kr, haha. Hängde en stund med Linn på Rese och sen tog vi bussen hem till mig. Vid 6 kom Malin, Louise, Isabella och Calle. Vi käkade pizza. Sen kom Madde, Rasmus och Emelie. Och lite senare Filip och Ida. Vi tittade på de tre filmerna jag hade hyrt, Inglourious Bastards, Antichrist och The Unborn. Fy fan vad den sista var läskig. Eller vad säger ni? ;)

*In a whispering voice* Jumby wants to be born...



Söndag 3/1 (Idag)

Idag har jag verkligen gjort nada. Det största framsteget är väl att jag bytte om från morgonrock till myskläder sådär halvvägs genom dagen. Det näst största framsteget måste vara att jag lagade mat till mamma och pappa. Nästan helt själv. Behövde bara liiite hjälp med hur man kokar ris, haha.

Måndag 4/1 (Imorgon)

Imorgon står det skridskor på schemat, på Balsbysjön! På kvällen är det tänkt att åka hem till Jens.

Tisdag 5/1

Jag har kanske en Linn sovandes här ;) På kvällen blir det att se Avatar på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0