Godnatt


Ska gå och lägga mig nu.
Borde jag ha gjort för länge sedan. Men vad fan, jag har lov. Ska bara göra en liten lista först. Haha.

Fem SKULLE

skulle du vilja vara längre ? - Nej
skulle du vilja väga mer ? - Inte direkt
skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Självklart ;)
skulle du vilja dricka dej full NU ? - Inte nu nej. Men på fredag, då jävlar :D

Tio KAN


kan du röra på öronen ? - Nepp
kan du slicka dej på näsan ? - Haha nej
kan du kolla kors med ögonen ? - Inte riktigt
kan dina föräldrar lita på dej ? - För det mesta, hehe
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja det är klart
kan du va på en fest utan att dricka ? - Det kan jag faktiskt
kan du suga? - :P
kan dina vänner lita på dej ? - Ja!
kan du tänka dej att pierca naveln ? - Nej
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Haha, ibland inte!

femton HAR


har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - Ja
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - ja :)
har du syskon ? - Nee
har du någonsin haft sex med någon ? - Ja
har dina föräldrar ljugit för dej ? - Ähh vet inte?
har du varit full den här månaden ? - Inte i januari, nej. Men december kanske? Ah, jag minns inte.
har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? - Nej
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - Nej
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? - Nej
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? - Nej det tror jag inte :P

VEM


vem hade du senast sex med ? - Med *****... Du vill allt bra veta va?
vem vill du bli full med ? - Mina vänner!
vem är den bästa artisten ? - James Bourne <3
vem pratade du senast i telefon med ? - Madde :)
vem har du en liten crush i ? - Hehe det är komplicerat, jag vill inte ha nån crush x)
vem sov du senast med ? - Linn
vem såg du senast full ? - Hrm, folk på nyår!
vem vet allt om dej ? - Hrm Madde antar jag :P
vem kysste du senast ? - Hehe ähh..Alexander
vem kramade du senast? - Ähh.. mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0