It's impossible

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Favoritgodis:
Bland lösgodis är det såna där körsbär <3 Annars choklad.
Är det nåt du absolut inte äter:
Massor. Gröt, sill, paprika, en hel del grejer på julbordet...
Kläder just nu:
Morgonrock!
Musik just nu:
Forever The Sickest Kids
Vad sa du senast:
Jag har inte pratat med någon idag, IRL alltså, haha.
Längd och vikt:
180 cm/61 kg
Hur många kuddar sover du med:
Två!
Spelar du nåt instrument:
Piano helt okej bra.
Morgon- eller nattmänniska:
Natt! På morgonen ska man sova.
Sparare eller slösare:
Haha lätt slösare!
Bästa film:
Ytterst svår fråga. Jag gillar alla Terminator-filmerna, Ice Age-filmerna, Just My Luck, Twilight, Titanic...det är ju omöjligt att välja en!
Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja
Älskar du henne/honom fortfarande:
Inte direkt.
Har du några homosexuella vänner:
Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Jadå :)
Ser du på kärleken som ett misstag:
Verkligen inte.
Hur många barn vill du ha:
Max 2! Haha.
Bio eller promenad:
Bio :) fast promenader är också mysiga.
Är du kittlig:
Ja, väldigt kittlig!
Snarkar du?
Det gör jag tydligen. Jag har dock aldrig hört det själv så vet inte om det är sant ;)
Stjärntecken?
Vatuman
Rädd för insekter?
Nepp
Äckligaste insekten:
Tvestjärt kanske?
Det här är jag bra på:
Fråga någon annan? :)
Bästa bok:
Snabba Cash och Aldrig Fucka Upp är väldigt bra :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Haha ährm..åh jag vet! Att allt jag önskade mig gic k i uppfyllelse! Räknas det som en superkraft?
Vad vill du jobba som?
Just nu har jag faktiskt inte en aning. Skulle vara glad om jag fick jobb över huvud taget efter studenten :)
Chips, morötter eller godis?
Godis!
Skriver du dagbok?
Nej, men bloggen är väl en slags dagbok :)
Är du kär just nu?
Ja tyvärr...
Tänker du någonsin tatuera dig? Var nånstans?
Ibland blir man väldigt sugen, men nej jag tror faktiskt inte det. Än har jag i alla fall inte kommit på något som jag för evigt skulle vilja ha på min hud :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum/hus/lägenhet osv)
Välstädat, för det mesta.
Gungar du på stolen?
Det händer säkert.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
JA! :D Till sommaren kanske?
Vilken hand håller du gaffeln i?
Vänster.
Vad är du mest rädd för?
Bli helt ensam på jorden? Haha nej men jag vet inte riktigt.
Är du rädd för blod?
Nepp.
Saltar du på maten?
Ja, för ofta antagligen.
Gillar du att sjunga?
Jag älskar att sjunga, men ingen gillar att lyssna :( Haha.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Jag går florist, för att jag fick för mig att jag ville bli det :P
Anser du att du är stark?
Haha nej!
Brukar du sola?

På sommaren. Har aldrig solat i solarium.
Kaffe eller te?
Kaffe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0