Let's turn around


Vaknade upp lite sådär halvhängigt förkyld imorse.
Så jag stannade hemma från skolan. Egentligen är jag inte någon som gör det för lite förkylning men jag behövde verkligen en dag hemma. Behövde dessutom komma ikapp med en massa läxor. Har haft noll tid för det i helgen.

Fredag - Förfest hemma hos Louise och sedan utgång till Class. Skoj!
Lördag - Malin sov över här så hon stannade till ca 16-17. Efter det kom min morbror och kusin som är på besök i Sverige. De bor nämligen på Färöarna. Även mormor, moster och annan morbror kom hit och så firade vi min kusin som fyller 12 år idag. På natten var jag och Malin fylletaxi. Malin körde och jag läste karta. Fint team vi är.
Söndag - Spenderade hela dagen i Ronneby. Hälsade på Agne och träffade min kusin.

Fullt upp hela helgen med andra ord. Men idag har jag varit effektiv. Eller ganska i alla fall.
Kunna 10 snittblommor - check!
Engelska artikeln klar - check!
Svenskan börjad på - check!
Komma på ett ämne att hålla tal om på engelska - not check! Hopplöst är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0