Malins födelsedag i bilder (7 januari)


Middag på Ocean City. Lunchbuffé <3



Folk :)



Matte och Jens.



Malin blåser ut ljusen på den söta tårtan. Jag lyckades till slut få med det på bild.



Kattboll!



Alexandra, Fanny och Louise.



Vi gillar Jens mössa som även kan göras om till en rysk mössa.



Malin fick minsann presenter av killarna.



På kvällen blev det filmkväll hos Jens. Det började äntligen med mitt Star Wars-tittande. Dock fick alla nog efter den första filmen så jag får väl se resten själv, haha. Sen blev det Paranormal Activity, läskig. Dock inte den läskigaste filmen jag har sett. Sist blev det Nyckeln Till Frihet. Jag sov dock under det mesta av filmen, haha. Det är INTE okej att skrämma en sovande person!



Vad tycker ni, ska Matte tatuera in detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0