Julklappar


Känner verkligen inte för att blogga, men gör det ändå. Haha.

Tänkte att ni kanske undrade vad jag har fått i julklapp. Även om ni inte gör det drar jag det ändå.

- Pengar var nog det jag fick mest, och presentkort! Pengar är ju alltid najs, men presentkort är nästan snäppet bättre. Pengar tycker alla att man ska spara. Presentkort har ett utgångsdatum. Tvång på att shoppa! I love it!

- Grejer till kroppen. Bodylotion, shampoo, mascara och så.

- En prydnadssäl av min mamma för att "hon inte kunde låta bli att köpa den." Riktigt fulsöt. Vet ej vad jag ska med en säl av sten till men den ligger på min hylla nu i alla fall.

- En säng med tillhörande överkast. Sängen fick jag dock redan för typ två veckor sedan. Jag älskar den.

- En tomte av min farmor. Alltid lika kul med såna presenter, haha.

Det var nog allt tror jag. Nu ska det sättas sprätt på pengarna! Jag funderar faktiskt på att köpa Singstar Svenska Stjärnor ikväll. Tål att funderas på. Känner mig ganska rik nämligen. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att vara det så länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0