Looks of 2009


Här kommer mitt utseende genom 2009 helt enkelt. Bara för att jag älskar att titta på mig själv. Det har tagit en jävla tid att hitta bilder från alla månader i och med att vår hårddisk kraschade nån gång i våras och en hel del bilder försvann. Men jag lyckades. Så enjoy eller något ;)

Januari

Känns som sjukt länge sedan.



Februari

Sådär vill jag ha håret igen. Fan vad tjusigt det var om jag får säga det själv.



And here we goes brunett.



Mars

Nej vad tråkig jag ser ut här.



April

Gulligt med lugg.



Maj

Fjortisperiod or what?



Juni


Haha den gamla kameran, herregud.



Juli

Alla foton innehåller många minnen <3



Kristianstadsdagarna 2009 <3 Henrik i Scotts gör mig sällskap på bilden.



Augusti

Fan vad rolig den här kvällen var. Björn Rosenström på Banken.



Min klädstil 2009 kan sammanfattas svart, rosa och lila. Använder jag någon annan färg?



Med glasögon för en gångs skull.



September

Här blev håret rött/svart.



All Time Low. Rosetten gillar vi.



Oktober

3:3 - In Space. Jag har faktiskt kvar sån där silverfärg.



I skolan.



Skolfotodags.



Hej jag försöker se sexig ut ;)



November

Fjortis. Jag brukar alltså inte gå runt så där.



Jag <3 ta kort på mig själv i speglar som ni kanske har förstått.



Det var hemskt vad den här lila tröjan användes i år.



December

Här blev håret helsvart.



Snart the end of 2009. Ses 2010 med nya egobilder ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för runt nåt du har på benen? maila gärna svar [email protected] haha gamal adress.

men andvänder fortfarande, det ser coolt ut.

2011-11-02 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0