You can't please everyone so you got to please yourself


Gårdagskväll var så lyckad! Först förfest hemma hos mig. Haha kan ju säga att vi antagligen inte kommer få vara här fler gånger. Mina föräldrar var lite småsura. Men det var det nästan värt! Haha ibland undrar man vad folk får för sig att göra på fyllan. Sedan blev det i alla fall in till stan och gå på Hessle och Class. Mycket skoj! Jag har verkligen underskattat Class. Dansa på högtalarna is the shit. Var inte hemma förrän strax efter tre-halv fyra. Jag satt för övrigt med en väldigt trevlig och social australiensare på bussen hem. Carl hette han. Han ogillade överfulla bussar, kyla och snö. Jag är beredd att hålla med honom. Dock var det lite jobbigt att snacka engelska sådär efter några glas, haha.

Idag har jag bara vandrat runt här hemma halvsovande.
Har även bakat mandelmusslor och gjort egen senap. Fick ju fjäska lite för mamma liksom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0