17:57


Jag är uttråkad. Har inte gjort något vettigt över huvud taget i eftermiddag. Det mest vettiga är väl att jag promenerade de många metrarna bort till postlådan och postade ett brev. Där fick man in 10 minuters frisk luft också, fantastiskt. Det är i och för sig ganska skönt att göra just ingenting ibland. Så nu ska jag fortsätta med det.

Förresten, ikväll är det final av körslaget! Team Ola vs Team Stefan. Jag hejar ju självklart på Olas manskör! När de sjöng "When you say nothing at all" alltså, då började jag nästan fjortisböla. Det gjorde ju i och för sig Ola också ;)

Ola är jättesöt men han kunde väl skippa den där luggen. Förlåt men det ser förjävligt ut. Jag älskar förresten lila <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0