4 veckor APU


Imorgon börjar praktiken. Jag och Louise kommer att befinna oss på Växthuset i fyra veckor. På ett sätt vill jag verkligen inte. De kanske har jättehöga krav på en för att man går sista året. Eller så får man bara städa och diska. Plus att man kommer att vara hemma tidigast halv 7 och då vill man bara sova. Haha fast nu ska jag tänka lite positivt. Inga läxor ju! (Förutom Oliver Twist, men det tänker vi på sista veckan eller något.) Arbetserfarenhet, woho! 1000 spänn hoppas vi på som lite tack ;) Kan ju vara kul att arbeta med, vem vet?

Jag kommer i alla fall sakna klassen. När vi ses igen är det nästan julafton!

Detta var från praktiken i ettan på Solhaga, hahaha. Har jag förändrats något? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0