69 saker du visste eller kanske inte visste om mig


Jag är beroende av sånt här. Såg dock att det saknas ett antal frågor men ni klarar nog er.

Fullständigt namn? - Nina Marie Stenmark

1. Exakt ålder? - 18 år, 8 månader och 25 dagar

2. Bor ? - Kristianstad

3. Hur många rum har ni i huset? - Hrm...typ 11.

4. Bor tillsammans med? - Mamma och pappa

5. Husdjur? - Inga

6. Färg på ditt hus? - Gult med röda knutar!

7. När är du född? - 910213

8. Klass? - HV3

9. Vilket år tar du studenten? - 2010, nästa år alltså!

10. Något jobb? - Nepp!

11. När ska du sova ikväll? - Planerar jag väl inte nu.

13. Duschat idag? - Klart.

14. Kramat någon idag? - Yes box :)

15. Pussat någon idag? - Nepp.

16. Vad har du ätit? - Flingor med mjölk till frukost, Donken-mat till lunch och pastasallad någon gång däremellan. Plus fralla och kaffe någon gång efter pastasalladen.

17. Dagens klädsel? - Träningskläder ftw!

19. Dagens sötnos? - Alla duktiga löpare ;)

20. Dagens roligaste? - "Jag vill inte!!! Vi åker hem! KÖR LOUISE!"

21. Har du många vänner? - Lagom :)

22. Hur många har du kysst? - Några stycken.

23. Vem kramade du senast? - Mamma antar jag :)

24. Hur många vill du ha sex med? - Haha, vadå vill...?

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - Noll.

26. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen ;)

27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Ingen aning faktiskt. Kan ha varit med Louise :)

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Malin. "Det var p3 :) <3"


FAVORIT:
31. Film? - Svårt att välja. Just My Luck är självklart en av favoriterna.

32. Låt? - Son of Dork - Murdered In The Mosh <3

33. Mat? - Grekiskt är gott :)

34. Dryck? - Cola kanske.

37. Stad? - K-TOWN såklart ^^ Haha hrm, nja jag vet inte.

38. Land? - Sverige är inte så dumt. Skulle gärna besöka England. Bland soliga länder är Grekland en favorit.

39. Ämne i skolan? - Jag gillade Matte ;)

40. År? - 2009 kanske!


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Hrm ingen aning.

43. Gången du spydde? - Var längesen. Ett halvår sedan kanske.

44. Gången du grät? - Antagligen inte så länge sedan.

45. Pizzan du åt? - Hammar Special ^^

46. Gången du var i Göteborg? - Var nog 2 år sedan :)

47. Gången du var i Stockholm? - Förra året :)

48. Gången du var full? - Ärhm, nån vecka sedan antar jag. Fast riktigt full var nog en månad sedan.

49. Gången du var hög? - Har aldrig hänt ;)

50. Personen som såg dig gråta? - Hrm, Jonte kanske.


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.

52. Hund eller katt? - Spelar ingen roll.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa fredag, mysa lördag?

54. Tv-spel eller datorspel? - PC ftw!

55. Singel eller upptagen? - Vad jag gillar bäst eller vad jag är...?

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det, haha.

58. Ragga eller bli uppraggad? - Haha, erhm bli uppraggad!

59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel <3

60. Svart hår eller blont? - Både och :P

61. Blåa ögon eller bruna? - Spelar ingen roll :)

62. Choklad eller lakrits? - Choklad såklart! <3

63. Göteborg eller Stockholm? - Gbg :)

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Jag är högerhänt.

65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola.

66. Pizza eller kebab? - PIZZA!

67. Randigt eller prickigt? - Gillar både och fast randigt om jag ska välja.

68. Älska eller älskas? - Men båda såklart, annars är det ju ingen mening.

69. Leva eller dö? - Leva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0