Halkan fixad


Halkan var såå kul!
Eller det började med nån timmes teori, inte lika kul. Testa att ta sig ur en voltad bil och testa att krocka var aningens roligare. Vattenplaning i 70 km/h, DET var sjukt kul. Jag var sjukt nervös innan, men det gick riktigt bra. Haha eller ja bra och bra, jag snurrade något varv innan jag fick stopp på bilen. Men när man hade fått kläm på det så gick det fint. Väja för en "älg" i 80 km/h utan ABS-bromsar var med en upplevelse. Jag var på väg in från bana 2 till bana 1 men som tur var är där lite däck i vägen samt lite grus och lera som fick stopp på bilen. Nästan en nära döden upplevelse där. Dagens remember: panikbromsa inte utan ABS-bromsar.

Min bil lekte Bambi på hal is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0