Hissa och dissa


...tänkte jag inte börja med på något sätt.
Måste bara göra en hiss och diss - lärarspecial idag.

Hissa

Jag måste hissa våran engelskalärare Linda! Hon har lärt oss mer på ett halvår än vad Fex gjorde på två år (diss till den som kom på att man ska läsa Engelska A på två år!). Något som inte heller är helt fel - "Ni kan redovisa så går vi hem sedan". Vi slutade alltså 50 minuter tidigare idag. Något annat som inte heller är helt fel - "Lektionen imorgon är inställd (sovmorgon!) och sedan har vi ju bara två lektioner kvar det här året, det känns väl onödigt att börja med något då så det blir inga engelskalektioner sista veckan." Slut på engelska för det här året. Jag ligger dessutom på C i engelska vilket innebär VG/MVG!

Dissa

Dissen går till våra floristlärare Monika och Maria (hoppas inte de råkar läsa min blogg, men stor chans). De är ju som de är. De gillar inte mig för att jag "valde bort" ekologiskt binderi förra året. De missar verkligen inte en chans att påpeka det. Sedan är det en massa annat, men orka rabbla upp det. Diss till dem helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0