Igår


Precis uppstigen. Så här länge brukar jag inte sova. Men dels var jag hemma strax innan halv 3 och dels har jag ju tagit igen en veckas sömn nu. Huvudvärk har man med, illa...haha.

Dagen på Växthuset igår var sjukt seg. När vi äntligen slutade åkte jag och Louise in till stan och träffade Elin. Vi åt buffé på Ocean City, sjukt gott. Sedan kom Malin och Sara in till stan och så gick vi då på bio och såg New Moon. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Den var bra, fast Twilight var bättre.

Efter bion hängde jag och Louise lite i stan. Vi träffade Madde, Rasmus, Emelie, Isabella, Calle, Andrea, Jesper, Sundius och lite så. Vi skulle först gått till Grand men det hann vi inte innan 12 och man har ju liksom inte råd att betala, haha. Så vi fastnade på Hessle. Riktigt kul var det. Lite störda är vi nog allt, men vi gillar det! Vi försökte bland annat lära Calle(08:an) skånska ord och visa hur man dricker på skånskt vis kanske? Sjukt trevlig kväll i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0