Lördagen


Igår hände det en massa saker.
Jag hade tänkt ta en fin sovmorgon. Istället blir man uppdragen ur sängen vid 11, haha. Först blev det en sväng till Mio för att titta på en ny säng.

Där hade jag kunnat ligga hela dagen.



Försökte tigga till mig en sån här säng med fjärrkontroll. Det lyckades tyvärr inte. Det blev en likadan fast utan såna här finesser. Anländer lagom till julafton.



Jag hittade speglar på Mio! Haha.

Gårdagens outfit:
Svarta leggings - BikBok
Svarta kängor - Dr Martens
Svart linne - Modström
Jeansskjorta - GinaTricot
Blå jacka - BikBok
Öronmuffarna(i handen) - Glitter



Sedan blev det in till stan för att äta, släppa av mamma hos mormor, snabbt in på Maxi, hämta upp mamma igen, hem och sedan iväg igen. Min familj är bäst på att stressa och komma för sent. Positiva var att det blev en massa övningskörning.

Vid 3 körde i alla fall jag och mamma till Staffanstorp. Eller JAG körde. Motorväg är roligt alltså, haha. Min kusin och hans flickvän skulle flytta in i deras nya hus i Staffanstorp då. Så vi hälsade på. Fint men väldigt ofärdigt var det. Min moster och morbror var där. De är ännu bättre på att stressa än vi. Väldigt roligt att se på faktiskt. Min moster kan vara väldigt hispig.

När vi hade varit där en stund åkte vi till Malmö för att se på när min andra kusins fru Jasmina skulle sjunga i Mariakyrkan. Det var väldigt fint. De sjöng både jullåtar och vanliga låtar.

Kören. Värsta avancerat var det. De sjöng i massa olika stämmor och i kanon. De till och med klapapde i kanon i en låt.


Jasmina. Hon sjöng solo här. "En stjärna lyser så klart", på norska.




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag röstar för glasögon oftare!!!

2009-11-29 @ 17:15:05
URL: http://mgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0