Missiemjau in da house!


Malin som skriver. Här sitter vi hemma hos Nina och ska snart sova. Imorgon ska vi springa den där dödsmilen, så det är upp tidigt som gäller. Vi har självklart kollat på Idol och äntligen åkte Rabih ut, vad har den killen gjort där liksom?

Kan även meddela att Nina ligger och gör yoga övningar här i sängen, uppvärmning för imorgon kanske? Nu gör hon barnets position, mycket gulligt. Vi har nog varit övertrötta hela kvällen, skrattat åt allt. Tror Nina fått hysteriskt skrattanfall som biverkning från svinisvaccinet. Dock tog ju inte jag den sprutan, så jag har sluppit dessa konstiga biverkningar.

Nej nu ska jag göra mig redo för natten.
With Love
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0