Önskelista


Nu när jag ändå var inne på julen.
Vad kan man önska sig? Det var allt enklare när man var liten och bara kunde kryssa i lite grejer i BR-katalogen. Haha.

Min lista än så länge är inte särskilt lång:

- PENGAR! Jag är überfattig, verkligen. Det enklaste man kan önska sig. Då får man ju precis vad man vill ha.



- Säng. Min säng är liksom...15 år gammal. Jag fick den när jag var 3 år. Ni kan ju tänka er hur stor den var för mig då. Nu passar den ju i och för sig, men jag vill ändå ha en större.

Cool anordning. Ser dock en aningens ostadig ut, hehe.



- Kan Dee-kläder. Har ni sett dem? Så snygga. Jag vill ha ett linne eller tröja eller hoodie eller ja allt. Svårt att bestämma sig.

Typ den här tröjan, snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0