Rosa blogg


Jag har ju en rosa blogg. Kom på att då får jag ju skriva hur mycket jag vill om shopping och smink! Alltså, här har vi en liten shoppinglista!

Ska inhandlas:

- Träningskläder -ska ju springa en mil på lördag, då måste man vara utrustad! 

- Söt drickaflaska -ja man ska ju se proffsig ut med.
(-) Löparskor -skjuts nog aningens på framtiden.

De här skorna har jag dock inte råd med. Jäklar vad dyrt det är med löparskor. 1199 kr för de här.


- Nyårsklänning

Kanske denna från Lindex, 399 kr.


- Öronmuffar -från Glitter ifall de nu kommer in i affär igen.
- Knästrumpor -faller för grupptrycket. Det är snyggt!
- Mascara -så välbehövligt. Min är kass.

Den här är bäst. Dock inte i blått alltså.


- 3:3-biljett -lika bra att inhandla det så fort som möjligt.

Ja, nu kan man ju undra hur jag ska ha råd med allt detta...?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättefin klänning! =)

2009-11-08 @ 11:40:32
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0