Vinter?


Hemma efter en dryg dag i skolan.
Ni vill anatgligen inte veta vad jag gjorde. Men kan berätta att vi fick göra tusen buketter, bara för att ta i sönder dem igen. Ni vet vi är fattiga, så ettorna måste ärva våra blommor. Slapp i alla fall engelskan. Vi har fan aldrig engelska :D

Efter skolan blev det en runda till stan för lite inhandling. Jag har fått för mig att jag vill ha ett par öronmuffar. Men de hade fortfarande inte fått in nya :/

_________________________________________________________

Det är kallt ute!
Och det är kallt inne! Vi har inte fått tillbaka värmen än. Hur lång tid kan det ta egentligen...? Ska lägga mig under ett täcke i soffan hela kvällen.

Min utsikt imorse. Grått, nästan inga löv...vinter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0