We're alright, we're up all night


Cha cha bloggen!
Jag känner verkligen att jag har noll att skriva om för tillfället. Man vaknar, åker till jobbet, kommer hem och somnar i soffan, ungefär. Malin och jag var dock väldigt duktiga och gymmade i en timme! Det ni! Vi hade inte varit där på två veckor så det var välbehövligt. Kommer antagligen att ha en fin träningsvärk imorgon. Imorgon blir det dessutom att ta bussen kl 7 till stan. Varför bokar man in körlektioner så tidigt? Aja det är ju för en god sak :D

Dagens låttips:

Unwritten Law - Up All Night


Kommentarer
Postat av: ida - väntar mitt första barn <3

Hoppas det går bra med körkortet :)

2009-11-19 @ 12:46:35
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0