Cha cha


Cha cha bloggen!
HAHA. Eh ja...i alla fall. Steg precis upp efter en mysig sovmorgon. Har legat i sängen i nån timme och spelat på mobilen. Super Breakout is the shit. Ska ta och duscha nu. Mitt hår är som svinto efter all hårspray jag använde igår.

Under dagen ska jag inte göra någonting alls. Men ikväll blir det att fira min morbror som fyller år imorgon. Eller ja, min mosters man blir det. Han är bäst på att laga mat så det är ju därför man följer med, nästan.

Dagens utsikt. Ni kanske minns att jag la upp dagens utsikt i förrgår. Då var den tjusig med gula höstlöv. Nu har nästan alla löven trillat av och de som sitter kvar är bruna. Tänk vad allt kan förändras över en dag, eller två.


Kommentarer
Postat av: silly

tack så mkt :D! va snällt av dig !



Ja de lovar ja att de blir (: !

2009-10-31 @ 13:25:42
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0