Let the light shine


Hoppas alla har haft en trevlig påsk.
Det har jag haft. Detta är sista lovet någonsin. Det känns faktiskt bra. Jag har börjat längta efter studenten och sommaren. Fast just nu längtas det självklart mest till Mallorca! 26 dagar kvar. Mindre än fyra veckor. Jag längtar ihjäl mig.

För att återgå till påsklovet så är det fullspäckat.

Tisdag(idag): Stan med bästis! Ska tittas efter lite sommarkläder, bytas batteri i min klocka och bytas piercingsmycke. Ikväll blir det tjejkväll @ my place med lite film och så.
Onsdag-Torsdag: Övernattning i Pukavik med klassen. Lite sådär mys. På torsdagskvällen blir det eventuellt fest.
Fredag: Det är en bra fråga. Folk snackar om fest. Men inte så smart för mig att dricka så.
Lördag: Högskoleprovet.
Söndag- Måndag: Plugga! Skjuta upp det till de sista dagarna, check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0