It's time for one more

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt nej till samlag: Ärhm bra fråga. Jag har nog inte direkt SAGT nej, mer VISAT nej om man säger så, haha.
Varit medvetslös: Nepp
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja...
Hånglat med fler än 50 pers: Njae det skulle jag inte tro
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Det är möjligt
Gjort något riktigt dumt: Haha antagligen
Gjort något du verkligen ångrar: Hrm finns saker jag ångrar, men inte direkt "verkligen ångrar"
Blivit full på ett släktkalas: Hehe nej
Varit full i skolan: Inte det heller
Blivit portad ifrån en krog: Nein
Varit otrogen: Nej
Varit full på julafton: Nepp
Varit nykter på nyårsafton: Japp
Slagit sönder en tv: Skulle jag inte få för mig
Önskat att du var det motsatta könet: Självklart
Varit gravid: Nej
Fått barn: Troligvis inte va
Överdoserat: Nej
Åkt ambulans: Nee
Gjort nåt olagligt: Inte jätteolagligt
Fått din mamma att gråta: Antagligen
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: Givetvis inte
Skämts över dina föräldrar: OM jag har
Skämts över dig själv: Hrm har säkert hänt
Ätit från en papperskorg: Va? Nej...
Kissat ner dig av skratt: Haha, har antagligen hänt
Sagt jag älskar dig och menat det: Till vänner och familj
Bråkat med din pojkvän/f.d : Tjaffsat lite, men inte bråkat direkt nej
Tar du droger: Nej
Dricker du: Absolut inte! ;)
Vad är du mest rädd för: Att dö ensam? Förlora mina vänner?
Vilka kläder sover du i: Trosor och nån stor tröja
Vart vill du gifta dig: I kyrkan i vit klänning såklart
Vad hatar du verkligen: Jag är inte så mycket för att hata =)
Varit kär: Självklart
Är du ett hälsofreak: Haha verkligen inte
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Klart
Är du ensam nu: Jag känner mig inte särskilt ensam?
Vill du gifta dig: Någon gång i framtiden, ja
Vill du ha barn: Jo, men max ett

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Förutom mig själv? Ähh, Malin?
Såg dig gråta: Jag vet inte?
Fick dig att gråta: Har inte gråtit direkt på sistone
Du delade en drink med: Åh, drink...det känns längesen tyvärr
Du gick på bio med: Filippa, Louise, Elin, Andreas och Malin :)
Skällde på dig: Mamma skulle jag tro

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Haha ja igår spenderade jag en del
Varit sjuk: Njae jag är typ frisk nu
Sjungit: Faktiskt inte
Sagt jag älskar dig: Nej
Velat säga till någon att du älskar den: Njae
Träffat någon ny: Någon ny vadå?
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej

HAR JAG

Digitalkamera: Jadå
Telefon på rummet: Men absolut, väggfasta telefoner <3
Egen dator: Nej, men på lördag så <3
Könssjukdom: Haha det får vi inte hoppas ;)
Husdjur: Nej
Bra kompisar: Absolut! <3
Tar du receptbelagda mediciner: Nej

SEX OCH SÅNT

Har du haft sex? Sure
Med hur många? Några stycken ;)
Ångrar du någon utav dem? Lite kanske
Var du kär i alla? I alla utom en skulle jag väl säga
Är/har du varit en player? Nää, jag är alltid seriös! ;)
När blev du av med oskulden? Ett tag sen
Har du någonsin haft fyllesex? Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0