Har ingen lust att sova


Fail på den här dagen med
. Den har innehållit städning. Alla golv har torkats. Mitt hus har nog aldrig varit så här snyggt. Den har innehållit resolutionsskrivande. Sjukt duktiga är vi som blev klara med båda resolutionerna. Nu kan vi allt om homusexuellas rättigheter och situationen i Afghanistan.

Bara för att dagen har varit så dryg fick jag pigga upp mig själv lite genom att ta bilen hem till Linus ikväll.
Det var så mys så jag råkade bli kvar där tills halv två. Inte tanken kanske. Men helt klart värt att vara lite trött imorgon.

Imorgon händer det.
Jag ska pierca mig. Är asnervös för tillfället. Men så jäkla farligt kan det väl inte vara. Lediga från skolan imorgon gillas verkligen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0