Listaaaaa


1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Minst lika lång som mig, sötast i världen, med igelkottshåret ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
-  Kan ha hänt ja ;)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
-  Först Linus, sedan Louise, Malin och Elin!
4. Hur lång är du?
-  180
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  Upp, fast jag somnade en kvart in i filmen...
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- PRIVAT!
7. Föredrantar du att ringa eller skicka sms?
- Skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-  Gifta
9. När såg du senast din mamma?
- En halvtimme sen I guess
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nepp
11. Mvg i något?
- I några stycken ja
12. När vaknade du idag?
-  Ca 10
13. Vilken är din favoritplats?
-  Där min favoritperson är!
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  Utomhus när det är kasst väder?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- I Skåne <3
16. Hur stor är din säng?
- 120, den har palts för två!
17. Vad sover du i?
-  Underkläder, ibland sovtröja och ibland mjukisbyxor.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-   2
19. Var har du bott/bor?
-  Kristianstad/Kristianstad
20. Tycker du om kinamat?
- Nej, jag älskar det!
21. Tycker du om kaffe?
-  Åhja!
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Mjölk
23. Kan du spela poker?
- Mjae, kan väl reglerna lite halvt...
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Känner och känner, känner till gör jag!
25. Vill du ha barn?
- I framtiden ja,
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska får jag väl säga, och minilite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
-  Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet, men poolen är med najs!
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Mat, alkohol, kläder. I den ordningen!
30. Är du cool?
-  Alltid!

31. Kan du rulla med tungan?

-  Nej, tyvärr inte
32. Vem är den roligaste människan du känner?

-
Bra fråga!
33. Vad har du för ringsingnal?
- All Time Low - Weightless
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Mamma har nog sparat något
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En...penna?
36. Kan du byta olja på bilen?
- Haha gjorde det på körskolan någon gång, men alltså man byter väl inte? Bara fyller på?
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Håller på med Mor gifter sig, drygaste boken i universum. Läs aldrig Moa Martinsson!
38. Vem delade du senast säng med?
-  Linus <3
39. Dansar du i bilen?
-  När jag känner för det!
40. När var du i kyrkan senast?
- På begavning för två månader sedan antar jag
41. Hur många hål har du? i öronen?
- Två i varje öra...
42. Har du någon tatuering?
- Nej, komemer nog aldrig skaffa heller
43. Gillar du någon just nu?
- OM jag gör
44. Har du provat droger?

- Nej
45. Röka eller snusa?
- Röka :$ Jaaa <3
46. Har du pojkvän/flickvän?
-
Jaaa <3 Pojkvän alltså
47. Vad är ditt mobil nummer?
- Antar att du kan fråga om du vill ha det?
48. Vad ska du göra ikväll?
- Kvällen är väl typ slut, så sova
49. Har du några syskon?
- Det har jag inte nej.
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 34,86, snart dags att fylla på!


Kommentarer
Postat av: annah

Söt design du har på din blogg! ^^

2010-04-21 @ 08:45:43
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0