Fail


Linn och jag har haft en mysig faildag.
Efter festen såg här riktigt förjävligt ut. Fanny, Louise och Malin som sov här är jättesnälla och går upp på morgonen och städar. Vad gör jag och Linn? Sover! Folket åker hem. Vad gör jag och Linn? Sover. Louise kommer hit med kinamat till oss. Vad gör jag och Linn? Äter.

Vi tittar på Melodifestival.
Några bra låtar faktiskt. Sedan House of Wax. Vi blir livrädda. Sedan OS - Vinterstudion. Riktigt fail är de som jobbar där. Efter det ser vi Björnbröder. Vad gör jag och Linn större delen av filmen? Sover.

Louise åker hem vid halv tre på natten.
Vad gör jag och Linn då? STÄDAR! Vi har haft en hel jäkla dag på oss. Men klockan tre mitt i natten tycker vi är en lämplig tid att städa på. Så efter allt städande är vi nu pigga. Att städa är som kaffe helt enkelt. Hela huset är jäkligt snyggt faktiskt. Imorgon gäller det bara att torka golven som är klibbiga. Annars ser här mycket tjusigt ut faktiskt. Någon tyckte det var en väldigt bra idé att poppa sju(!) påsar popcorn och hälla ut i alla fall hälften på golven i alla(!) rum. Men nu ser vi icke skymten av fler popcorn, hoppas vi...!

Godnatt säger vi väl nu och hoppas att vi slipper drömma om popcorn eller vaxdockor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0