Sanningar

 

Berätta sju sanningar om dig själv;

- Jag är Facebook-beroende
- Jag är väldigt glad för tillfället
- Jag börjar få lite studentångest, vad fan ska man göra sen?
- Jag hatar att laga mat. Det är till och med värre än att städa
- Jag är bäst på att skjuta upp mina läxor. Skärpning!
- Jag älskar att festa!
- Jag är sjukt trött på snön

sex sanningar om hur du var som liten;
- Jag var nog inte alls som jag är idag. Kan erkänna att jag antagligen har förändrats en del
- Att sova i mammas och pappas säng var höjden av lycka, haha
- Jag älskade att klättra. Det var min favoritsysselsättning!
- Jag struntade ganska länge i vad för kläder jag hade på mig
- Jag vägrade att gå hem från fritids och pappa var alltid snäll och lät mig leka en halvtimme till eller så, haha
- Jag samlade på gosedjur

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- Jag vet inte riktigt hur det är om jag ska vara ärlig
- Jag är kär, tror jag. Eller i alla fall intresserad av någon ;)
- Jag blir nog ganska lätt kär
- Jag är glad för ett visst sms
- Jag är trött på att vara singel, även om det kan ha sina födelar ;)

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Jag bor med båda mina föräldrar
- Jag har inga syskon
- Jag bråkar nästan enbart med min mamma, väldigt väldigt sällan med pappa
- Jag trivs väldigt bra med att vara enda barnet

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- Jag älskar mina vänner!
- Jag saknar min bästis!
- Jag har vänner som ställer upp <3

två sanningar om min personlighet;

- Jag orkar inte med den här frågan, fråga någon annan? :P
- Säger detta något om min personlighet?

 

en sanning om detta testet;
- Det var svårt och tog tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0