Malmötripp


Lediga idag, så blev en resa till Malmö med Visex!
Var lite tveksam till ifall jag skulle följa med men är glad att jag gjorde det. Hade nämligen mycket trevlig. Lite FÖR trevligt. Gör nämligen lite ont att le, för att inte tala om skratta. Ni vet när man inte får skratta, då är det omöjligt att låta bli. Fy fan vad ont det gör. Jag skrattade lite för mycket, så det började blöda. Aj. Har tyckt synd om mig själv hela dagen. Min nya hobby. Haha.

Fika på Wayne's Coffee



Det dracks kaffe



Jag får inte dricka kaffe så fick köra på juice istället. Wayne's har typ världens godaste apelsinjuice



Hittade en möjlig klänning till studenten, vad säger ni? Ignorera övriga mig, kan inte le normalt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0