P-A-N-I-K

 

Förlåt men jag måste tråka ut er en stund. Är i stort behov av att planera mitt liv. Så här kommer en liten påminnelse till mig själv om alla läxor jag måste göra någon dag(?) P-A-N-I-K!

 

Svenska B

-         Läsa ut boken Mor gifter sig

-         Läsa igenom allt som har med Nationella proven att göra

 

Engelska B

-         Läsa ut boken Acid row

-         Glosorna i häftena tills nästa onsdag

 

Samhällskunskap A

-         Läsa ikapp det jag har missat om Kalla kriget

 

Naturkunskap A

-         Jag fattar nada av det vi håller på med och vill jag ha MVG, vilket jag väldigt gärna vill, så måste jag ta tag i det hela och försöka förstå

 

Floristik

-         10 snittblommor tills nästa tisdag

-         Göra klart hönsnäten

-         Planera brudbuketten

-         Planera kransen

 

Projektarbete

-         Springa i Göteborg

-         Göra klart arbetet

-         Göra klart projektrapporten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0