Piercing


I'm in pain!
Piercade läppen idag. Fy fan alltså. Tänker jag aldrig göra om. Jag vågade icke titta utan blundade typ hela tiden, och höll andan. Inte så smart. När jag sedan tittade mig i spegeln, insåg att jag hade en jävla titanring genom läppen och kände blodsmaken i munnen började det snurra. Hade jag ställt mig upp då hade jag lätt svimmat. Istället satt jag ner, blundade och kände världen återgå till det normala. Efteråt drog Louise med mig till Trendie där jag fick sitta ner och dricka isvatten med ett sugrör. Efter detta mådde jag mycket bättre. Fail på mig alltså.

Nu är det i alla fall gjort and I like it.
Längtar sjukt mycket tills det är läkt. Så jag kan byta till en mindre ring, äta och prata normalt och kyssas. Abstinens på detta alltså. x1000.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0