Precious time


Konserten igår var awesome.
Förbandet Itchy Poopzkid var faktiskt riktigt bra. Finns på Spotify om någon vill höra. Neverstore var ännu bättre. Tredje gången jag såg dem och det var nog den bästa. Måste helt klart bli fler gånger hoppas jag. Synd att jag inte får dricka alkohol för tillfället. Hade varit sjukt kul att stanna och festa. Vi fick ju priviligiet som myndiga att få stanna på nattklubben de spelade på. Cool stämpel som bara syns med UV-lampa fick vi på handen.

Men blev ju dock inget festande.
Så bara att köra hem. Var i stan igen ca 1:15. Då råkar man träffa på Linn. Vi hänger på Donken tills 2:00. Sedan drar vi till Tollarp, hem till Niklas. Stannar i ca en kvart. Sen drar jag till Trolle Ljungby och sover hos Linus. Framme ca 3:00. Lite halvt crazy natt.

Bjuder på lite tjusiga idolbilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0