Lista


Snodde en lista från Linn.

Tjejlistan

1. Har du ett par rosa string? - Haha faktiskt

2. Vem var den senaste du pussade? - Linus

3. Vad har du för bhstorlek ? - 75C

4. Trivs du med det? - Är väl helt ok, fast en storlek större hade ju inte skadat

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Orkar inte hämta mobilen!

6. Gillar du nån nu? - Om jag gör ;)

7. Vad gjorde du inatt? - Sov hos Linus <3

8. Och i förrgår natt? - Äh sov hemma!

9. Vad gör du innan du ska sova? - Kollar Facebook, bilddagboken och bloggen.

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Kan jag kanske men det gör jag inte.

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Det antar jag.

12. Har du varit gravid? - Nepp

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Hrm någon gång i framtiden!

14. Choklad eller glass? - Lätt choklad

15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up

16. String eller hipsters? - Hipsters

17. Klackskor eller gymnastikskor? - Gymnastikskor

18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans till vardags, klänning/kjol till fest!

 

Tio fakta

1. Hemstad/ort - Kristianstad

2. Hårfärg – Svart

3. Längd – 180

4. Frisyr – lite sådär halvlångt med snelugg

5. Ögonfärg – Blå

6. Skostorlek – 40

7. Humör – Trött och glad typ

9. Civilstatus – Upptagen!

10. Vänster eller högerhänt – Högerhänt

 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Jadå

2. Tror du på kärlek? - Självklart!

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Inte något jag ångrar jättemycket.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Lite smått ja.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Det hoppas jag inte, lite smått kanske...

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej, fast jag älskar henne ändå ;)

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Inte älskat direkt, men varit kär i ja.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nix

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Haha nej det tror jag inte

10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? – Absolut

 

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - Både och! Fast helst kärlek <3

2. Cider eller öl? – Cider, men öl funakr också

3. Dag eller natt? – Natt

4. One night stand eller förhållande? – Förhållande

5. Tv eller internet? – Internet. Dah, man kan ju titta på TV på Internet...

6. Pepsi eller cola? – Kvittar! Men Pepsi om jag måste välja

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Vild fest på fredagen och romantisk hemmakväll på lördagen ;) (jag snodde ditt svar där Linn)

8. Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto

9. Telefonkontakt eller face to face? – Face to face

10. Bilddagboken eller myspace? – Bdb fer sure!

 

Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – Nix

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Nej

3. Har du nånsin gjort något du ångra? – Jo

4. Har du hoppat bungy jump? – Nej men jag vill!!!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Nej

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha nej, ska se till att göra det någon gång

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej det tror jag inte

8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nej, bio ska inte upplevas ensam ;)

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – Ja

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Japp

 

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? – Mm

2. Är du glad? – Jadå!

3. Är du fundersam? – Njae inte direkt

4. Är du uttråkad? – Lite

5. Är du tysk? – Nej

7. Är du italienare? – Ibland

8. Är du fransk? – Jag skulle vilja vara :(

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Japp

10. Gillar du någon just nu? - Mm <3

 

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? – 23:32

2. Namn? – Nina

3. Vart bor du? – Kristianstad

4. Hur många barn vill du ha? – Ett!

5. Vill du gifta dig? – Jadå, någon gång i framtiden

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? – Skär den

7. Har du ätit sushi? – Ja och det gör jag inte om!

8. Favoritglass? – Jag är inte så förtjust i glass, men chokladglass typ

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåp? - 2-3 tror jag

10. Humör? - Trött!!!


Fyra Grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Nepp

2. Har du en hund? – Nej

3. Sover du helst själv eller med någon? – Med någon, fast inte med vem som helst ;)

4. Tror du på spöken? – Nej


Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? – Haha nej...

2. Skulle du vilja väga mer? – Nej

3. Skulle du vilja ha sex nu? – Hade ju inte varit fel nej... ;)

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Alltid! Men ja faktiskt...


Kan

1. Kan du röra på öronen? – Nej :(

2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej :(

3. Kan du kolla i kors med ögonen? – Haha lite kanske

4. Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja...för det mesta ;)

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Hade jag väl kunnat.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? – Jadå, men det är ju mindre kul ;)

7. Kan dina vänner lita på dig? – Absolut!

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Nix!

9. Kan du suga? – Ja om du vill?

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -Ja, fast ibland kan det vara svårt


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – ja...

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Ja

3. Har du syskon? – Nej

4. Har du ljugit på någon fråga ? – Nejdå!

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Tror jag inte

6. Har du varit full den här månaden? – Mm

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – Typ ja

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? – Nej ska göra det nu

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Japp

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Nej

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Nej


Vem

1. Vem älskar du? – Mina vänner, mina föräldrar och min pojkvän <3

2. Vem kan berätta allt för dig? – Alla som vill?

3. Vem vill du bli full med? - Mina vänner som är bäst på fest! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0